Schneider Webdesign

SEO is een voortdurend veranderende spel. Hoewel de basis achter SEO hetzelfde blijft, de strategieën die kunnen veranderen de loop van de jaren. Met updates van Google en constante algoritme verandert, is het belangrijk voor ons om te focussen op de beste oplossing voor u bedrijf.

SEO zal moeilijker worden.

Als iemand je vertelt dat binnen twee maanden uw website op plek 1 staat, is het waarschijnlijk een persoon die zich niet bewust is hoe SEO werkt en niet de tijd neemt voor uw bedrijf.

Tekst inhoud zal regeren (Blog, blog en blog).

Content schrijven is belangrijk. Google kan alleen tekstuele inhoud effectief lezen. Dus blijven schrijven. Focus je op overmatige bloggen. Schrijf blogs van ongeveer 2000 woorden is bijvoorbeeld een nieuwe trend aan het worden.

Mobiele Optimalisatie zal belangrijk zijn.

Google legt de focus op de mobiele markt. Zorg ervoor dat u uw site mobiele responsief is. Steeds meer mensen zijn met behulp van mobiele telefoons en tablets op zoek in Google.

Focus op prestaties van websites.

Richten je op een laadtijd van u website onder de 2 seconden. Probeer het paginaformaat en de afbeelding grote zover mogelijk terug te schroeven.

Keyword Research zal nog steeds de sleutel blijven.

Dit is het hart en de ziel van SEO-inspanning die je doet op uw website. Uren brainstormen en het vinden van de juiste zoekwoorden. Gebruik bijvoorbeeld een Keyword planner, Google Instant, WordStream of welk ander gereedschap dan ook om je te helpen bij het vinden van de diverse trefwoord combinaties.

Technische gebreken zal meer voorop te staan.

Technische gebreken aan je website zal zeer schadelijk voor de SEO worden in het komende jaar. Zorg dat je website foutloos werkt en draaid.

Focus op lokale klanten.

Als je zoekt in Google krijgt je een overzicht van de lokale ondernemer. Deze trend zal blijven in de toekomst. Dus, focus je zoveel mogelijk op de lokale bezoeker in 2015. Of de regio waar uw bedrijf baat bij heeft.

Content Marketing is een aanvulling op SEO.

Content marketing gaat een belangrijke rol spelen in uw SEO-strategie. Infographics, afbeeldingen, video's en tekstuele inhoud zijn allemaal verschillende vormen van content die tonnen bezoekers zal genereren. Verdeel de inhoud over verschillende platforms waar uw gebruikers aanwezig zijn en trek ze naar je website.

Niet alleen vertrouwen op zoekmachines.

Er is een overvloed aan kanalen om klanten te vinden. Daarom is het beter om uw inspanningen over de verschillende kanalen te diversifiëren Dit zal een beter resultaat geven en uw risico's beperken. Denk hier ook aan b.v. uw winkelinrichting en uw winkelpand. Het zal duidelijk zijn dat SEO nog steeds een van de meest effectieve manieren is om gerichte bezoekers naar uw website te krijgen. Daarom is in 2015 het hebben van een gericht plan voor uw SEO strategieën.

Dus proberen de voordelen die zoekmachines te bieden hebben vol op te gebruiken.

Volgende bericht Vorige bericht